Zpět

Lidl Family Days

Komunitní akce - Konference zážitkové - Akce
Délka:
12 měsíců
Velikost:
25+ studentů
Rozpočet:
1-5 mil. CZK

Korporátní akce bývají jak přes kopírák. Lidl se rozhodl zvolit lepší cestu a vybral si pro své Family Days více kreativity. Na jeho family days bereme desítky studentů, kteří s návštěvníky pracují na workshopech zaměřených od hydroponie, přes výrobu elektřiny až po život ve virtuální realitě.

David Egyhazi v ZOO

Korporátní akce bývají jak přes kopírák. Lidl se rozhodl zvolit lepší cestu a vybral si pro své Family Days více kreativity. Na jeho family days bereme desítky studentů, kteří s návštěvníky pracují na workshopech zaměřených od hydroponie, přes výrobu elektřiny až po život ve virtuální realitě.

Korporátní akce

bývají jak přes kopírák. Lidl se rozhodl zvolit lepší cestu a vybral si pro své Family Days více kreativity. Na jeho family days bereme desítky studentů, kteří s návštěvníky pracují na workshopech zaměřených od hydroponie, přes výrobu elektřiny až po život ve virtuální realitě.

Korporátní akce bývají jak přes kopírák. Lidl se rozhodl zvolit lepší cestu a vybral si pro své Family Days více kreativity. Na jeho family days bereme desítky studentů, kteří s návštěvníky pracují na workshopech zaměřených od hydroponie, přes výrobu elektřiny až po život ve virtuální realitě.

Korporátní akce bývají jak přes kopírák. Lidl se rozhodl zvolit lepší cestu a vybral si pro své Family Days více kreativity. Na jeho family days bereme desítky studentů, kteří s návštěvníky pracují na workshopech zaměřených od hydroponie, přes výrobu elektřiny až po život ve virtuální realitě.

Korporátní akce

Rozvoj studentů